Never Give Up !
Baby_B.A.P

Hello Earthlings !
Put your status here



Click click !

Follow Entries Le Owner Links


Travel


Credits

Skin by Cikin
Edit by Ain Chearyeol
Background by Nurul Atiqah
form2 yang AWESOME
Thursday 17 January 2013 | 18:48 | 0 comments

                                           ASSALAMUALAIKUM & ANNEYOUNG :)
ok hari ni saya nak cite pasal my form2 day ~ kkk btw saya tak sekelas dengan my bestie (lap hingus) TT^TT tapi nasib baik, ada budak baru yg baik gegilaa nan saya (hihihi) and the best moment, bile saya tegor dia and cakap ' Awak minat k-pop tak' -.- (ok soalan sakai aku tanye kat dia) and dengan tengangnye dia menjawab 'Minat' :D (keseronokkan apakah! ) I found new kpopers . yay ! (tepuk tangan) and dia cakap dia minat SNSD -.- (aku tak bape minat snsd, just abit) mulut dia boleh tahan jugak, lepas aku tanye soalan tu, secara automatiknya , mulut dia terus rajin untuk menceritakan kisah dia di sekolah lame dia, pasal mak ayah adik abang akak moyang nenek etc, dan saya dengan terpaksanye, kenela dengar kepetahan cakapannye -.- (terlebih peramah budak tu) saya lebih selesa dengan bestie saya yang mase form1 tuh, tapi takpela, ade jugak peneman kat kelas, daripada duduk gitar kapok sesorang -.- but saya still rehat dengan my bestie :D yay yay yay !
see ! pipi saya makin chubby selepas mak saya hari-II masak ayam :D jinja DAEBAK omma xD (favourite ku) ~kkk dekat kelas saya paling takot dengan cikgu math saya, walaupun dia tak segarang cikgu disiplin saya , tapi saya paling takot kalau dia bagi marker kat saya then dia bagi soalan dan suruh saya jawab, bukan tak reti or what but kat dalam kelas saya ade crush saya, so bile nak ke depan then jawab soalan tu, automatik badan keras tetiba -.- (bengong kan)
the awkward moment, bile kat sekolah ade cina muke macam zelo, DAEBAK wouhh xD (bling bling) ~ kkk serious x tipu . dan secara magnetiknye saya dan bestie saya hari-II stalk dia ~ kkk (kira, dia ni mcm crush la) hihihi . hidup tanpa crush tidak awesome, cehhh . and saya ingat lagi crush saya dulu masa form1 . teramat la ensem, nak tengok muke dia x , wait ahh~
ni haahh ! ensem an , hang hado ? ~kkk name dia LEE JI HAO kot ( tak tau la ejaan dia betol ke tak) hihihi mase first-II add fb dia, gila-II chat nan dia, and the bengong moment, saya tak faham ape yang dia cakap . bahasa malay dia hancor -.- tapi tak pe, saya dikira bertuah dapat chat nan dia ~ kkk and time dekat sekolah ade hari perlawanan, saya and bestie x masok pape un -.- ouh lupe saya kene ganti kawan saya main bola jaring,sebab dia gi buat PBS (padan muke ko) xD, dah la tak pandai, lagi nak lawan nan kelas lain, memang kalah arhh (memang kalah pon) -.- and lepas dah habis main tuh, kiteorg pegi stalk si lee jo hao ni, kiteorg ikut dia senyap-II dari belakang ( gila kan kiteorg) xD and the sadness moment, rupe-II nye dia pegi tempat yg pompuan cine gi main badminton TT^TT and my bestie ckp ' mesti lee ji hoa suke amoi tu' TT^TT berderai air mataku ==' balik je umah terus bukak fb then unfriend dia (nangis gila-II aku kat dalam bilik) T_T bile dia dh sekolah sesi pagi, rase macam dah lame x jumpe dia, try la stalk fb dia, and kenapa dia makin handsome ? ohmai dengan segeranye aku add dia balik (sengal kan) xD mati-II saya ingat dia dah tak nak accept, and finnaly dia accept jugak . kebanggaan apakah ? mhuehehe
ok post saya kali ni, banyak gamba saya pakai baju sekolah , biasala excited ni ~ kkk
finally korang balik jugak korea eah xD sukenye aku korang dah balik, jangan datang malaysia lagi tau, saya tau yang saya x kn pernah dapat pegi (sedut angin laju-II )
ok bubye :D

p/s : post aku kali ni, macam nak buat karangan xD (ade aku kesah)


Older post | New post